شرکت تبلیغات فعدی

واردکننده و تولیدکننده هدایای تبلیغاتی

شرکت تبلیغات فعدی

واردکننده و تولیدکننده هدایای تبلیغاتی

چاپ افتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر اتومبیل می تواند به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی افتابگیر تبلیغاتی ab 189 فعدی باشد که طرفداران بسیاری نیز دارد.

 و به علت اینکه در هنگامی که اتومبیل پارک شده است و در مکان های عمومی قرار دارد،اشخاص بسیاری آن را خواهند دید.

اگر آفتابگیر  تبلیغاتی دارای رنگ و طرح چشمگیری باشد حتما نظر افراد را به خود جلب خواهد کرد. در نتیجه  نام شرکت شما حتما توسط عده بسیار زیادی دیده خواهد شد

جنس آفتابگیر  اتومبیل از جنس پارچه شمعی می باشد که داخل آن دو عدد فنر قرار گرفته که باعث سهولت در باز شدن و جمع کردن آن شده است. 

همانطور که می دانید افتابگیر ها کاوری دارند که بعد از استفاده از ان می توانید افتابگیر را درون ان بگذارید و می توان گفت که یک نوع محافظ می باشد .

چاپ آفتابگیر  تبلیغاتی از نوع چاپ سیلک است که در رنگهای مختلف قابل اجرا می باشد.

قیمت آفتابگیر اتومبیل مناسب تبیلغ میباشد*بهترین هدایای تبلیغاتی برندساز می باشند که در تمامی مکانهای عمومی نام برند و لوگوی شما را به نمایش در می آورند.

aftabgir

وارد کننده افتابگیر تبلیغاتی

افتابگیر اتومبیل مزیدهایی دارد هم برای تبلیغات و هم برای حفاظ افتابگیر تبلیغاتی ab 369  یکی از ان افتابگیرهایی هست که ما می خواهیم در مورد ان تبلیغ کنیم

شرکت ها یی هستند که کار هدایای  تبلیغاتی  و تبلیغ  محصولات را انجام میدن و یکی از ان محصولات افتابگیر تبلیغاتی است . هدیه های تبلیغاتی انواع زیلدی دارد و روی هر کام از انها می شود لوگو و یا برند خودتونو چاپ کنید تا در هر مکانی که میرید و ماشین رو پارک میکنید لوگوی چاپ شده شمارو روی افتابگیر ببینند . این باعث میشود که مردم با شغل شما اشنا بشن و یا شاید بر اثر این تبلیغ کسب و کار شما رونق بگیره و مشتری های بسیاری به شما مراجعه کنند. افتابگیر تبلیغاتی اتومبیل از معدود هدایایی هستن که می توان در معرض دید قرار داد.

aftabgir-113

فروش افتابگیر تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی مجتمع چاپ وتبلیغات تبلیغ و  افتابگیر تبلیغاتی ab 456 می باشد.

که به لحاظ قیمت و تاثیر گذاری تبلیغاتی نسبت به خیلی از هدایای تبلیغاتی موجود در بازار برتری دارد آفتابگیر تبلیغاتی یا همان پرده تبلیغاتی اتومبیل بهترین محافظ خودرو و داشبورد ماشین در برابر نور آفتاب بوده و با توجه به اینکه لوگوی شما مشتری گرامی برروی آن توسط بخش چاپخانه صنعتی ما چاپ شده بهترین و ارزان ترین بیلبورد هدیه  تبلیغاتی برای شما محسوب می گردد

دراین بخش بهترین و ارزان ترین آفتابگیرهای تبلیغاتی موجود در بازار را به شما پیشنهاد می کنیم

مشتری گرامی شما برای سفارش می توانید از بخش سفارش آنلاین که لینک آن در بخش انتهای همین صفحه قرار داده شده است سفارش خود را ثبت نموده و پس از یک ساعت با یکی از شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید.

aftabgir-113