شرکت تبلیغات فعدی

واردکننده و تولیدکننده هدایای تبلیغاتی

شرکت تبلیغات فعدی

واردکننده و تولیدکننده هدایای تبلیغاتی

جعبه پذیرایی چای و قهوه

جعبه های اختصاصی تبلیغاتی و جعبه پذیرایی تبلیغاتی کد 700 می توانند مختص نگهداری و پذیرایی انواع کیسه های نوشیدنی یا به اصطلاح لیپتون ها و یا جای شکلات، بسته های یکنفره قهوه و یا هر نوع خوراکی مدنظر مشتری باشد. جنس جعبه های پذیرایی می تواند از چوب راش باشد .


شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی تولید کننده جدیدترین و مدرن ترین هدایای تبلیغاتی و جعبه پذیرایی تبلیغاتی که با به کارگیری ماشین آلات چاپ لیزر، تامپو و ... خدمات خود را در کوتاهترین زمان و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریانش قرار می دهد. هدایای تبلیغاتی این شرکت برای کلیه مدیران، کارمندان و مخاطبین خاص مناسب می باشد . داشتن جعبه پذیرایی در محل کار یا استفاده از آن روی میز های کنفرانس نشان از مدرن بودن یک کسب و کار خواهد داشت و به زیبایی محل کار کمک خواهد کرد؛ چه بسا کنسول پذیرایی که انتخاب می کنید زیبا باشد و هارمونی بسیار مناسبی با محل کار شما داشته باشد. جعبه پذیرایی یکی از محصولات بی نظیری است که هدایای تبلیغاتی فعدی در  رنگ   قهوه ای  آن را تولید کرده است. جنس این محصول از چوب و یراق آلات با کیفیت است و به صورت صندوقی طراحی شده است. این محصول  مناسب برای قرار دادن انواع آجیل و تنقلات می باشد. هر محصول ارزشمندی شایسته یک بسته بندی نفیس هست . مجموعه فعدی برای این بخش یعنی بسته بندی با جعبه های بسیار مقاوم و شیک طراحی کردند که مشتری با خیال راحت میتواند جنس خریداری شده را حمل کندبرای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .

 


A 700 جعبه پذیرایی

B 700 جعبه پذیرایی

C 700 جعبه پذیرایی

D 700 جعبه پذیرایی


جعبه پذیرایی تی بگ

طراحی متفاوت از جعبه پذیرایی تبلیغاتی کد 702  هدیه ای ماندگار حاصل تلاش تیم تبلیغاتی فعدی در مقابل شماست.


تلاش ما، ارائه همراهی مطمئن و یادگاری ماندگار برای شماست. شما می توانید این کالای شکیل جعبه پذیرایی  را از تبلیغاتی فعدی تهیه نمایید .  جعبه پذیرایی تبلیغاتی کد 702 کاسه دار که دارای 6 کاسه ی چینی میباشد که میتوان محتوای ان را از شکلات ، نخود کشمش و یا اجیل پر کرد و کشویی در  قسمت زیرین جعبه پذیرایی تعبیه شده که در ان نسکافه و تی بگ و... قرار میدهید این جعبه پذیرایی بسیار جادار و شکلیل میباشد چرا که شما هم میتوانید در ان از اجیل و شکلات و ... و تی بگ و نسکافه از مهمانان خود پذیرایی کنید یک پگ کامل با درب چوبی که از محتوای درون جعبه پذیرایی محافظت میکند .  .جعبه های پذیرایی تبلیغاتی  بعنوان هدیه تبلیغاتی به کارکنان و مشتریان شرکت های و سازمان ها اهدا می شوند.جعبه های دمنوش  تبلیغاتی بدلیل نوع کاربردی که دارند گزینه مناسبی بعنوان یک کالای تبلیغاتی با ماندگاری طولانی مدت برای کسب و کارهای گوناگون می باشند و میتوانید لوگوی خود را روی ان حک کنید.یکی از این نوع  کالا  جعبه  های تی بگ  است که وجود آن حتی در خانه ها و محل کار ما کاملا ضروری است جعبه پذیرایی می توانند بعنوان تزیینی و متفاوت در شرکت ها و حتی منازل مورد استفاده قرار می گیرند .هدایای تبلیغاتی فعدی  تولید کننده جعبه پذیرایی تبلیغاتی مفتخر است با بهترین کیفیت و برترین هدایا در راستای این فعالیت با کادر مجرب  و فروش هدایا خدمتگزار شما باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نماییدبرای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .

 

A 702 جعبه پذیرایی

B 702 جعبه پذیرایی

C 702 جعبه پذیرایی

D 702 جعبه پذیرایی

E 702 جعبه پذیرایی

F 702 جعبه پذیرایی

G 702 جعبه پذیرایی


جاکلیدی فلزی رنگی تبلیغاتی

جاکلیدی تبلیغاتی را می توان متناسب با محصول و خدمات شرکت ، طرح ماکت محصول یا حتی نام و لوگوی شرکت را به صورت حجمی و سه بعدی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص و تاثیرگذار بصورت جا کلیدی طراحی و تولید نمود.جاکلیدی‌های تبلیغاتی، کالاهایی ایده‌آلی برای یک تبلیغ موفق هستند زیرا از مزیت‌ها و ویژگی‌های مهمی برخوردارند که آن را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی، بسیار مناسب می‌سازد. مهم‌ترین این مزایا عبارتند از:

 مهم‌ترین و آشکارترین مزیت جا کلیدی‌ها آن است که کاملاً کاربردی هستند. همه ما کلیدهای مختلفی داریم که باید آنها را هر جا که می‌رویم همراه خود داشته باشیم و این کار بدون استفاده از جاکلیدی‌ ممکن نیست. به همین دلیل است که شما جاکلیدی‌های تبلیغاتی را تقریباً در هر جایی می‌توانید ببینید.برای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .

b451

جاکلیدی فلزی مستطیلی

جا کلیدی  و جاسوئیچی تبلیغاتی یک ابزار کاربردی جهت حفظ و نگهداری انواع کلید و یا سوئیچ خودرو است که با توجه به کاربرد زیاد آن یکی از پرمصرف ترین نوع هدایای تبلیغاتی می باشدبه اطراف خود نگاه کنید، به روی میزتان، به دیوارهای دور و برتان و محیط اتاقتان توجه کنید. به احتمال بسیار زیاد شما هم در محیط کار خود، محصولات و هدایای تبلیغاتی خودتان و یا شرکت دیگری که سعی در فروش محصول خود به شما را دارد، مشاهده می‌کنید. کالاها و هدایای تبلیغاتی که اطلاعات یک شرکت بر روی آن چاپ شده است، تأثیر ماندگاری بر ذهن مخاطب به جا می‌گذارد. لوگوی شرکت یا پیام تجاری شما را می‌توان بر روی یک کالای تبلیغاتی بی‌نظیر درج نمود و به مخاطبان رساند.برای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .

540

انواع جاکلیدی تبلیغاتی فلزی

هدایایی جاکلیدی فلزیgs8تبلیغاتی ارزان  که برای کارمندان خود در نظر می‌گیرید نیز می‌تواند به میزان درآمد و موقعیت شغلی آنها در شرکت شما بستگی داشته باشد.برای مثال ممکن است شما برای مدیران شرکت و کارکنان بخش بازاریابی، یک هدیه تبلیغاتی متفاوت و باارزش تهیه کنید که نسبت به هدایایی که برای کارمندان یا کارگران شاغل در خط تولید در نظر دارید، تفاوت داشته باشد. دقت کنید که بودجه تبلیغاتی شما هر چقدر که باشد باید هدایای تبلیغاتی  باکیفیت تهیه کنید تا نشان دهنده کیفیت کالا و خدمات ارائه شده توسط شرکت یا سازمان شما باشد.برای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .

355