شرکت تبلیغات فعدی

واردکننده و تولیدکننده هدایای تبلیغاتی

شرکت تبلیغات فعدی

واردکننده و تولیدکننده هدایای تبلیغاتی

مداد رنگی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی کودکان شامل ،مدادرنگی تبلیغاتی، ، پاک کن، دفتر، لوازم التحریر میباشد که به عنوان هدیه تبلیغاتی مناسب محسوب می گردد.

جعبه مداد رنگی در انواع 6 رنگ - 12 رنگ - 24 رنگ و ... تولید می گردد و قابلیت چاپ تبلیغاتی علاوه بر جعبه بر روی مداد ها نیز امکان پذیر است .

ما در زندگی روزمره‌ی خود، همواره شاهد تبلیغاتی هستیم که عموم مردم برای تجارت خود انجام میدهند. حالا چگونه میتوانیم از ازدحام تبلیغاتی موجود عبور کنیم و تبلیغات خلاقانه و به یادماندنی‌ای را برای مخاطبان یا بازار هدف خود ایجاد کنیم؟ مجموعه هدایای تبلیغاتی فعدی با ارائه بهترین هدایا این افتخار را دارد که در خدمت شما دوستان و مشتریان عزیز باشد .

هدیه ی تبلیغاتی زیبا و کاربردی با قابلیت حک اختصاصی نام و برند شما بر روی و پشت جعبه و همچنین چاپ اختصاصی بر روی  مدادها 
هدیه ای زیبا و با کیفیت برای مجموعه هایی با مخاطب کودکان و دانش آموزان بهترین و ماندگارترین هدیه برای مدارس و مجموعه های فرهنگی .

ما با توجه به طرح‌ و ایده های نو و کیفیت کالا و نحوه‌ی ارائه هدایا به شما کمک خواهیم کرد که تبلیغات شما مورد توجه قرار بگیرد، و تبلیغات شما در ذهن مخاطبان باقی بماند.

همانطور که میدانید از زمان اختراع مداد از چوب درختان خاص برای تولید این محصول استفاده می شده است ، لذا علاوه براینکه تامین چوب مداد یکی از اصلی ترین دغدغه های تولید کنندگان مداد در دنیاست ، قطع این درختان حساسیت دوستداران محیط زیست را نیز درپی داشته است . دراین راستا سالهاست در دنیا تحقیقات و اختراعاتی در این زمینه صورت گرفته و روشهای گوناگونی به کار گرفته شده است تا به وسیله آن مدادهای بدون استفاده از چوب طبیعی ساخته شود.

شرکت تبلیغاتی فعدی در ادامه فعالیت های خود در جهت ارتقاء تولید ایرانی  ، ضمن فعالیت در زمینه تولید ، در خصوص طراحی وساخت خط تولید کوشش نموده و موفق به ساخت خط تولید ایرانی این محصول نیز گردیده است.

برای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .

مداد رنگی تبلیغاتی

مداد تبلیغاتی

مداد تبلیغاتی ، ابزار تبلیغاتی مناسب برای گسترش تبلیغات و در عین حال با هزینه بسیار کم در میان عموم می باشد .

عموم افراد می‌تواند از انواع  مدادها استفاده کنند، خواه یک مدیر، یک دانش‌آموز، یا یک مصرف‌کننده باشد.خودکارها، مدادهای تبلیغاتی و پاک کن ماژیک‌های تبلیغاتی و خودتراش ها و خط کش ها  بخش بزرگی از برنامه‌های تبلیغاتی شما خواهند بود.

چنانچه در نظر دارید تجارت خود را تبلیغ کنید و تصمیم دارید با هزینه کم و کاربرد فراوان کار تبلیغات را انجام دهید ، لوازم التحریر می‌توانند برای شروع تبلیغ تجاری به شما کمک کنند که با آن، کسب‌وکارهای جدید تبدیل به یک برند آشنا در میان افراد شوند و اگر شرکتتان به دنبال گسترش و ترویج کار است، مدادهای تبلیغاتی می‌توانند در اشاعه تبلیغات و کارتان مناسب باشند. این مدادهای تبلیغاتی باقیمتی بسیار مناسب، برند شمارا آن‌طور که انتظار دارید در معرض دید قرار می‌دهند. می‌توانید آن‌ها را همراه با لوازم التحریر تبلیغاتی برای تبلیغات موردنظرتان تقدیم کنید و در تبلیغات خود موفق باشید.برای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .

مداد تبلیغاتی

پاک کن تبلیغاتی

پاک کن تبلیغاتی و لوازم التحریر تبلیغاتی یک هدیه ای بسیار جالب و مناسب برای شرکت ها و مراکز آموزشی می باشد که می تواند همزمان مورد استفاده پرسنل و مشتریانشان  باشد که آنها را در امر برندینگ و تبلیغات نیز یاری می دهد .


این پاک کن ها امکان تولید با قالب لوگوی سفارش دهنده را دارا می باشد و همین امر این محصول را به کالایی ویژه تبدیل کرده است چاپ و تبلیغات فعدی عرضه کننده انواع پاک کن و تراش تبلیغاتی در مدل های متنوع و قیمت مناسب و کیفیت عالی می باشد .جهت اطلاع از لیست قیمت پاک کن و تراش تبلیغاتی با مجموعه طراحی , چاپ و تبلیغات فعدی تماس حاصل فرمایید .

پاک کن تبلیغاتی، و لوازم التحریر فرصتی عالی در تبلیغات شما هستند، زیرا هرقدر که مشتریان شما از لوازم التحریر و اقلام مرتبط به ان استفاده کنند، لوگو و تبلیغاتتان نیز در معرض دید قرار می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی لوازم التحریر و پاک کن تبلیغاتی برای تبلیغاتتان می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید. . آگهی تبلیغاتی‌تان را روی یک محصول تبلیغاتی قرار دهید که توزیع انبوه آن کمترین هزینه را برایتان در پی داشته باشد.

پاک کن ابزاری مقرون‌ به‌صرفه برای تبلیغات یک کسب‌وکار هستند،اگر آن‌ها را صورت عمده سفارش دهید قیمت هر پاک کن کمتر می‌ شود. با این کار می‌توانید آن‌ها را در غرفه‌های نمایشگاهی به افراد بسیاری تقدیم کنید یا آن‌ها را به مشتریانی که همیشه به محل کارتان رفت و آمد دارند اهدا کنید.

پاک کن تبلیغاتی


فنجان سرامیکی تبلیغاتی

باوجود اینکه لیوان های تبلیغاتی یکی از قدیمیترین  در گروه هدایای تبلیغاتی است , ولی بدلیلل کاربرد همیشگی و تنوع بسیار لیوان سرامیکیLC170تبلیغاتی که در انواع لیوان تبلیغاتی وجود دارد

همچنین بدلیل خاص بودن و ارتباط نزدیک و دائمی این هدیه تبلیغاتی باا مخاطبین، هنوز هم یکی از بهترین و پرفروشترین هدیه های تبلیغاتی به شمار می رود لیوان سرامیکی.

لیوان تبلیغاتی هدیه ای ماندگار برای تبلیغ شرکت شماست . لیوان تبلیغاتی هدیه ای ماندگار برای تبلیغ شرکت شماست

در صده اخیر با گسترش فناوری‌های چاپ (sublimation) روی ماگ، چاپ تصاویر و نوشته‌های مختلف،لیوان ارزان برای جذب بیشتر مشتری در دستور کار تولیدکنندگان ماگ قرار گرفت.

استقبال زیاد مشتریان از چنین ماگ‌هایی نشان دهنده جایگاه ویژه ماگ‌ها در زندگی روزمره افراد داشت

مارا در گوگل جستجو کنید

برای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .