شرکت تبلیغات فعدی

واردکننده و تولیدکننده هدایای تبلیغاتی

شرکت تبلیغات فعدی

واردکننده و تولیدکننده هدایای تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی Hp1

شرکت تبلیغاتی فعدی که در زمینه تامین و عرضه هدایای تبلیغاتی بصورت تخصصی فعالیت می نماید. این مجموعه با تکیه به توان و تخصص خود در زمینه هدایای تبلیغاتی فلش تبلیغاتی Hp1 ارمغانی از هدایای تبلیغاتی بهترین مشاوره و خدمات چاپ را به شما متقاضیان عزیز ارائه می نماید.

هدایای تبلیغاتی فعدی با واردات اختصاصی و تولید و پخش انواع هدایای تبلیغاتی و با در دست داشتن بازارهای داخلی و خارجی و به دلیل دارا بودن موجودی کافی محصولات همواره آماده خدمات رسانی فوری به مشتریان می باشد.
همیشه تلاشمان بر این است که هدایای تبلیغاتی موجود در سایت با جدید ترین تجهیزات مورد استفاده عموم هم جهت و مناسب باشد، از این رو هدایای تبلیغاتی از قبیل فلش تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی .تولیدکننده پد ماوس تبلیغاتی، دستگاه بخور سرد و دستگاه بخور گرم و پاوربانک تبلیغاتی، انوع اسپیکر تبلیغاتی و انواع هدایایی تبلیغاتی متناسب با نیاز هر مجموعه و مخاطبینش را تامین و پیشنهاد کنیم.برای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .

HP1

ماگ سفید سرامیک

 ماگ سفید سرامیک 6006S راهکاری برای معرفی کسب و کار در کنار لوگو یا پیام تبلیغاتی شما می‌باشد.

شما می‌توانید لوگوی خود را با شکوه و جلوه خاصی بر روی یک ماگ سفید تبلیغاتی نمایش بدهید. به این ترتیب با هر نگاهی به ماگ تبلیغاتی، جایگاه بالای برند شما نیز توسط مخاطب دیده می‌شود. محصولات سرامیکی شامل مدل‌ها و طرح‌های بسیار زیادی از جمله ماگ و فنجان می‌باشند.

با استفاده از لیوان های تبلیغاتی، شما می‌توانید هر بار که مخاطبتان از این محصولات استفاده می‌کند، توجه او را به برند خود جلب کنید. این ابزارها دارای طرح‌ها و شکل‌های بسیار متنوع و جذابی هستند که نگاه مخاطب را به سمت لوگو یا پیام تبلیغاتی شما جلب می‌کند.

برای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .

Code 6006S copy

لیوان فانتزی تبلیغاتی

با انتخاب صحیح یک هدیه ی تبلیغاتی ، مثل ماگ سرامیک کد 330 می‌توانید لوگو یا پیام تبلیغاتی خود را به بهترین شکل به دید مخاطبان برسانید و جایگاه حرفه خود را ارتقاء دهید.

شرکت تبلیغاتی فعدی قادر است طیف وسیعی از محصولات و هدایای تبلیغاتی و انواع لیوان سرامیکی تبلیغاتی را برای سازمان‌ها و مشاغل مختلف عرضه کند. هدایای تبلیغاتی متنوع ما با بهره‌گیری از افرادی ماهر طراحی شده است. سفارش هدایا و چاپ لوگو بر روی تمامی محصولات از صفر تا صد تولید و چاپ و ارائه ان در شر کت فعدی صورت میپذیرد. لیوان های سرامیکی یکی از پُرسفارش‌ترین کالاهای تبلیغاتی ما است. شما میتوانید این کالای ارزشمند را سفارش دهید و برند خود را بر روی آنها چاپ کنید کالای پرکاربرد که در تمام طول روز توسط شما یا همکارانتان مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای مناسب، پیام تبلیغاتی خود را از طریق ماگ تبلیغاتی به چشم مخاطبانتان برسانید.

برای سفارش محصول و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

برای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .

Code 330

ماگ سرامیکی تبلیغاتی

 ماگ سرامیکی تبلیغاتی کد 420 نقطه اوج کیفیت در عملکرد و زیبایی در طراحی می‌باشد. اینها خصوصیاتی است که یک لیوان سرامیکی تبلیغاتی دارند.

زیبایی و پرکاربرد بودن این محصول باعث شده است که ماگ سرامیکی به یک هدیه تبلیغاتی بی‌نظیر برای دوستان و همکاران شما تبدیل شود.

محصولات سرامیکی در چندین طرح زیبا و متنوع عرضه می‌شود و به عنوان یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل در بخش تبلیغات محسوب می‌شود.ما طیف وسیعی از انواع کالاهای تبلیغاتی، را به شما عرضه می‌کنیم که برند یا لوگوی شما را در مقابل دید مخاطبان به نمایش می‌گذارد. لیوان های تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها برای ماندگاری در یادهاست با  انتخاب درست یک هدیه تبلیغاتی به معرفی و ماندگاری شما در ذهن مخاطبان کمک شایانی خواهد کرد.ما با گردآوری و تولید بهترین کالای تبلیغاتی در انواع گسترده این امکان را برای شما فراهم می نماییم.

برای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .

Code 420

ماگ سرامیکی

ماگ سرامیکی کد 7007 ، ابزاری تبلیغاتی است که کمک بسیار زیادی به تبلیغات و بازاریابی محصولات شما می‌کند.

گزینه‌های بسیار زیادی برای هرگونه نیاز و با هر بودجه‌ای وجود دارد. چاپ آرم و لوگویتان را بروی یک لیوان بسیار زیبا سفارش دهید و محصولی باکیفیت و پرکاربردی را به کسانی که می‌خواهید بدهید تا برند شمارا به زیبایی جلوه دهد.

می‌توانید از مدلهای تبلیغاتی و انواع لیوان ها ، مدل لیوان موردنظرتان را انتخاب کنید که شامل ماگ‌ها و لیوان‌هایی از سرامیک و ... می‌باشند.

 لیوان‌های سرامیکی تبلیغاتی راهی چشمگیر و موفق و مورد پسند برای نشان دادن پیام تبلیغاتی شما.


برای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .