شرکت تبلیغات فعدی

واردکننده و تولیدکننده هدایای تبلیغاتی

شرکت تبلیغات فعدی

واردکننده و تولیدکننده هدایای تبلیغاتی

لیوان بلوری تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی فعدی در تولید لیوان شیشه ای تبلیغاتی کد 607 در طرح های مختلف و جدید با ایده های نو و ابتکار فوق العاده لیوان شیشه ایی مدرن و خاص را تولید میکند شما میتوانید با مراجعه به سایت و یا با تماس با مشاورین مجرب ما اطلاعات را کسب کنید .

در این مطلب ما میخواهیم به معرفی فرایند تولید ظروف شیشه ای و لیوان شیشه ایی  بپردازیم . امیدوارم این مطلب برای تدوین طرح توجیهی تولید لیوان شیشه ای  مناسب باشد و اطلاعات خوبی در خصوص فرآیند تولید این محصول به شما بدهد .

 به طور کلی صرف نظر از نوع تکنولوژی ساخت ظروف شیشه ای مات تبلیغاتی ، برای ساخت شیشه چهار مرحله مطرح می باشد که ما توضیح مختصری از تولید ان را برای شما میگوییم .

با ورود مواد اولیه لیوان شیشه ای تبلیغاتی کد 607 به داخل کوره ، این مرحله شروع می شود و تا لحظه ای که آخرین ذرات مواد ذوب شود، ادامه می یابد. وقتی که بار وارد کوره می شود، مراحل زیر بر روی آن انجام می گیرد:

- از دست دادن رطوبت، منظور رطوبت همراه مواد اولیه می باشد؛

- انجام واکنش های شیمیائی بین اجزاء مواد اولیه و یا تجزیه آنها و آزاد شدن گازها؛

- ایجاد فازهای مذاب ناشی از ذوب اجزاء با نقطه ذوب پایین یا محصولات حاصل از واکنش های اولیه؛

- حل شدن باقی مانده ذرات جامد در مذابهای تشکیل شده و ایجاد یک مذاب همگن؛

- فراریت اجزائی از مواد اولیه

- خارج شدن حبابهای گاز ناشی از واکنش های مواد اولیه و یا هوای محبوس بین ذرات.

خروج گاز از داخل مذاب که به صورت حباب خیلی ریز و یا درشت می باشند، در این مرحله انجام می گیرد . صعود حبابها به سطح با افزایش دما نسبت مستقیم دارد . مواد اولیه تصفیه کننده ب ه کار برده شده ، عبارتند از: اکسید ارسنیک، آنتیموان، سولفیت سدیم و کلرور سدیم.

هموژنه شدن مذاب به طوری که ترکیب شیشه در تمام نقاط یکسان باشد . هموژنه نبودن شیشه باعث اشکالات و نامقاوم بودن در برابر تنش می شود.

1200 درجه سانتی گراد می باشد که این درجه حرارت بالا ، عمل - معمولاً مذاب دارای درجه حرارت 1300 تصفیه را راح ت تر می کند. البته چنین مذابی را نمی توان شکل داد . از این رو باید ب ه تدریج درجه حرارت آن را پائین بیاوریم تا بتوانیم عمل شکل گیری را انجام دهیم . در مقاله هایی بعدی ادامه تولید لیوان شیشه ایی را توضیح خواهیم داد .

برای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.